Platební brána
Platební terminály
Podnikatelský úvěr
www.comgate.cz
Klientský portál
POPTAT SLUŽBU
Login
Czech
English
Czech
Slovakian
Obsah
x
Platební brána
Platební metody na bráně
Funkce brány
E-shop platformy
Platební terminál
Obsluha terminálu
Stravenky
Pokladní systémy
Podnikatelský úvěr
Klientský portál
Platby a účtování
Ceníky konkurence
Pro programátory
Kontakty
Nenašli jste, co jste hledali?
Powered by
Obsluha terminálu
21 Články
v této kategorii
Obsah
Obsluha terminálu
21 Články
v této kategorii
První kroky s terminálem
NEXGO N5 je platební terminál s dotykovým displejem, tiskárnou účtenek a pokladnou v jednom. Běží na něm OS Android. Terminál disponuje dotykovým plně grafickým displejem s podsvícením. Instalace terminálu ...
Zapnutí/vypnutí
K zapnutí a vypnutí terminálu slouží kulaté tlačítko na jeho levém boku. Chcete-li terminál zapnout, stiskněte tlačítko a podržte je do chvíle, než se rozsvítí displej. Chcete-li terminál vypnout, podržte tlačítko, dokud se nezobrazí...
Připojení přes Wi-Fi
Aby bylo možné na terminálu provádět platební transakce, potřebuje připojení k internetu – například pomocí Wi-Fi. Terminál podporuje výhradně sítě, které využívají obvyklou frekvenci 2,4 GHz. Pro bezproblémový provoz doporučujeme zajistit kvalitní...
Připojení s vlastní SIM
V případě, že máte vlastní SIM kartu, je potřeba vložit ji do terminálu. Místo pro vložení SIM karty se nachází pod krytem baterie terminálu. 1. Otočte terminál a opatrně sundejte kryt baterie. 2. Vložte SIM kartu (běžné velikosti, niko...
Ověření statusu terminálu
Po připojení terminálu na Wi-Fi, LAN nebo prostřednictvím datové SIM se zobrazí indikátor připojení ve stavové liště na horní straně obrazovky. Doporučujeme provést ověření statusu terminálu: Spusťte aplikaci Switchio Store – v ní se ...
Výměna kotoučku s papírem
Tiskárnu najdete v horní části terminálu. Terminál dodáváme s jedním kotoučkem papíru. Když papír dochází, při tisku se na něm objeví červený proužek. Pro výměnu použijte kotouček typu Termo pokladní kotouček 57/40/12 (18m) BPA free s klasickým...
Menu aplikace
V hlavním menu platební aplikace se v horní části nachází ikonka se stavem připojení k internetu, stav serveru, datum a čas a ID terminálu. Ve spodní části jsou zobrazena tlačítka zobrazení dashboard, platba a nastavení Switchio Pay. ...
Platba
1. V menu vyberte položku „Platba“. 2. Zadejte požadovanou sumu. V případně potřeby můžete zadat i variabilní symbol. Po stiknutí „Upravit“ se zobrazí systémová klávesnice, numerická klávesnice se zobrazí po kliknutí na zobrazené částky. Za...
Spropitné
Aktivace funkce Chcete-li aktivovat funkci spropitného, kontaktujte naši zákaznickou podporu . 1. V menu vyberte položku „Platba“. 2. Zadejte sumu, kterou má zákazník zaplatit bez spropitného. 3. Pokud je funkce spropitnéh...
Refundace platby na terminálu
Vrácení prostředků, které už byly na platebním terminálu uhrazeny, je možné provést dvěma způsoby: Přímo v prostředí platebního terminálu prostřednictvím funkce „Storno“. Ta se používá pro zrušení poslední provedené transakce, hodí se napříkla...
Storno
Pomocí funkce „Storno“ zrušíte poslední transakci, která byla na terminálu dokončena. Storno se provádí například v následujících situacích: Obsluha zadala chybnou částku platby. Podpis na dokladu nesouhlasí s podpisem na zadní straně pla...
Účtenka
Pomocí volby „Historie transakcí“ je možné tisknout jakoukoliv starší účtenku z terminálu. Po kliknutí na platbu terminál nabídne možnost „Vytisknout stvrzenku“ pro zákazníka nebo obchodníka. Ukázka účtenky pro obchodníka ...
Uzávěrka/mezisoučet
Uzávěrka Uzávěrka se provádí na konci každého pracovního dne za účelem kontroly skutečného stavu provedených transakcí za určité časové období. Po provedení uzávěrky dojde k vynulování součtů transakcí. Každá další transakce se promítne již v nov...
Variabilní symbol
Zadání vlastního variabilního symbolu při zadávání platby je možné u kterékoliv platby prostřednictvím terminálů. Maximálně je však možné zadat až 20 alfanumerických znaků. Pro změnu čísel na písmena a zpět je nutné přepnout klávesnici (viz v...
Platba v EUR
1. V menu vyberte položku „Platba“. 2. Zadejte požadovanou sumu platby. 3. Pokud máte na terminálu aktivováno více měn, pro přepnutí klikněte na „Měna“. Poté zvolte tu, ve které má být platba uhrazena. 4. Potvrďte částku stiske...
Nastavení a Handshake
Nastavení Nastavení zahrnuje nástroje pro stahování parametrů ze serveru a jejich editaci, Ty využijete v případě, kdy byla na terminálu zadána změna, která se nepropsala do jeho systému (např. odpojení od pokladního systému). Položka „Parametry s...
Aktualizace terminálu
Tato funkce umožňuje aktualizovat platební aplikaci v terminálu pomocí Switchio Store. Pro její úspěšné provedení je nezbytné, aby byl terminál po celou dobu připojen k internetu. Návod na připojení k internetu najdete na stránce První kroky s ...
Aktualizace terminálu Nexgo na novou verzi
Aktualizaci terminálu provedete podle následujících kroků znázorněných ve dvou videonávodech (na nich je znázorněn postup aktualizace na verzi 3.1.1, u novějších verzí je obdobný). 1. Aktualizace aplikace Switchio Store 2. Aktual...
Přidání ikony platební aplikace na plochu
Pokud dojde (např. omylem) k odstranění platební aplikace z domovské obrazovky terminálu, můžete ji vrátit ručně přes menu widgetů. Pro otevření menu s widgety klikněte a podržte prst ve volném prostoru na domovské obrazovce. Otevře se nabídk...
Vyčištění paměti aplikace Switchio Store
1. Na hlavní obrazovce klikněte na ikonu ozubeného kolečka „Nastavení“. 2. V „Nastavení“ vyberte položku „ Aplikace / Apps “ . 3. Poté k likněte na „ Switchio Store “ . 4. K...
Připojení Ethernet/Hotspot
1. Zapojte napájecí kabel do konektoru s označením „USB“. Ethernet kabel (připojení k internetu) zapojte do konektoru označeného „LAN/WAN“. 2. Položte terminál na dokovací stanici a zapněte ho stlačením tlačítka na levém boku terminálu. Načte...
Change password!
Changing your password will log you out immediately. Use the new password to log back in.
Current password
Current password is required
New password
New password must be at least 8 characters long. It should contain at least one upper and lower case letter, number, and a special character.
Confirm password
Confirm password must be at least 8 characters long. It should contain at least one upper and lower case letter, number, and a special character.
Confirm password should be same as new password
Update
Change profile
Success!
First Name
First name must have atleast 2 characters. Numbers and special characters are not allowed.
Last Name
Last name must have atleast 1 characters. Numbers and special characters are not allowed.
New email
Enter a valid email
Re-enter your password
Enter a valid password
Your profile has been successfully updated.
Update
Logout