Aktualizace terminálu

      Aktualizace terminálu


        Shrnutí článku

        Pro správné fungování terminálu je třeba, aby měl terminál nainstalovanou aktuální verzi softwaru. 

        Aktualizace terminálu probíhají automaticky, v některých případech je třeba ji provést ručně. 

        Aktuální verze softwaru

        Aktuální verze aplikace Switchio Pay je 4.3.3.

        Informaci o aktuální verzi najdete ve svém terminálu v Nastavení (ozubené kolečko) → Aplikace → Switchio Pay. Číslo verze může být i vyšší, než výše uvedené – aktualizace terminálů spouštíme postupně a váš terminál tak může být již aktualizován na novou verzi. Pokud je verze aplikace Switchio Pay nižší, než výše uvedená, proveďte manuální aktualizaci, aby terminál správně fungoval.

        Připojení k internetu

        Aby mohla aktualizace úspěšně proběhnout, musí být terminál po celou dobu její instalace připojen k internetu (přes Wi-Fi, SIM nebo ethernetový kabel). 

        Automatická aktualizace

        Automatická aktualizace probíhá na pozadí aplikace a na terminálu se ve stahovací liště zobrazuje notifikace o tom, že probíhá aktualizace aplikace Switchio Pay a následně její dokončení.

        Manuální aktualizace

        Nejprve je třeba ukončit v terminálu aplikaci Switchio Pay a vymazat její data:

        1. Proveďte uzávěrku.

        2. Na domovské obrazovce terminálu klikněte na Nastavení (ozubené kolečko).

        3. V Nastavení přejděte do záložky Aplikace. 

        4. V záložce Aplikace přejděte do záložky Switchio Pay.

        5. Zde klikněte na tlačítko Vynutit ukončení.

        6. Ve stejném menu klikněte na záložku Úložiště. 

        7. V záložce Úložiště klikněte na tlačítko Vymazat data a potvrďte tlačítkem OK. 

        Po té proveďte ukončení aplikace a vymazání dat u aplikace Switchio Store. Pokud provádíte tento krok hned po vymazání dat Switchio Pay, stačí se pouze vrátit do menu aplikace pomocí šipky Zpět.  

        1. Na domovské obrazovce terminálu klikněte na Nastavení (ozubené kolečko).

        2. V Nastavení přejděte do záložky Aplikace. 

        3. V záložce Aplikace přejděte do záložky Switchio Store.

        4. Klikněte na tlačítko Vynutit ukončení.

        5. Ve stejném menu klikněte na záložku Úložiště. 

        6. V záložce Úložiště klikněte na tlačítko Vymazat data a potvrďte tlačítkem OK. 

        Po ukončení a vymazání dat obou aplikací můžete zaktualizovat aplikaci Switchio Pay:

        1. Na domovské obrazovce terminálu klikněte na aplikaci Switchio Store.

        2. Zkontroluje, že se nacházíte v záložce Dostupné. 

        3. Klikněte na záložku Paya. 

        4. V záložce Paya klikněte na tlačítko Aktualizovat. 

        Tímto se aplikace Switchio Pay aktualizuje a je možné ji znovu začít používat. 


        Byl tento článek užitečný?

        Changing your password will log you out immediately. Use the new password to log back in.
        First name must have atleast 2 characters. Numbers and special characters are not allowed.
        Last name must have atleast 1 characters. Numbers and special characters are not allowed.
        Enter a valid email
        Enter a valid password
        Your profile has been successfully updated.