Aktualizace terminálu
Tato funkce umožňuje aktualizovat platební aplikaci v terminálu pomocí Switchio Store. Pro její úspěšné provedení je nezbytné, aby byl terminál po celou dobu připojen k internetu. Návod na připojení k internetu najdete na stránce První kroky s terminálem.
Aktualizace je možné provádět buď:
- Manuálně
- Automaticky
Manuální aktualizace
Pro úspěšné provedení aktualizace je nezbytné, aby byl terminál po celou dobu připojen k internetu.
1. Ukončete platební aplikaci PAYA pomocí tlačítka „Zavřít aplikaci“. Pokud máte její starší verzi, tlačítko se nachází v pravém horním rohu obrazovky.
2. Přejděte na hlavní obrazovku.
3. Na hlavní obrazovce klikněte na ikonu ozubeného kolečka „Nastavení“.
4. V Nastavení vyberte položku „Aplikace / Apps“.
5. Poté klikněte na „Switchio Store“.
6. Klikněte na pravé tlačítko „Vynutit ukončení / Force stop“.
7. Poté klikněte na „Uložiště / Storage“.
8. Klikněte na „Vymazat data / Clear Data“.
9. Pomocí tlačítka kulaté ikony v dolní liště obrazovky přejděte zpět na hlavní obrazovku.10. Klikněte na ikonu Switchio Store.
11. Zkontrolujte verzi aplikace. Pokud máte verzi 1.4.1, pak aktualizaci neprovádějte (máte nejnovější verzi), ale pomocí šipky v levém horním rohu se vratťe o krok zpět a pokračujte následujícm bodem.
Pokud tuto verzi nemáte, klikněte na tlačítko „Aktualizovat“. Poté se pomocí šipky v levém horním rohu vratťe o krok zpět a pokračujte následujícm bodem.
12. Klikněte na ikonu PAYA, potom na tlačítko „Aktualizovat“. Pokud zde možnost aktualizace není, v terminálu již je nainstalována nejnovější verze.
13. Po dokončení aktualizace aplikace se zobrazí možnosti pro odinstalování (Odinstalovat) a otevření aplikace (Otevřít). Klikněte na tlačítko „Otevřít“.
14. Aktualizace byla dokončena.
Automatická aktualizace
Automatická aktualizace probíhá na pozadí aplikace a na terminálu se ve stahovací liště zobrazuje notifikace o tom, že probíhá aktualizace aplikace Switchio Pay a následně její dokončení (viz obr. níže).