Aktualizace terminálu Nexgo na novou verzi
Aktualizaci terminálu provedete podle následujících kroků znázorněných ve dvou videonávodech (na nich je znázorněn postup aktualizace na verzi 3.1.1, u novějších verzí je obdobný).
1. Aktualizace aplikace Switchio Store
2. Aktualizace aplikace PAYA
Popis aktualizace
Pro úspěšné provedení aktualizace je nezbytné, aby byl terminál po celou dobu připojen k internetu. Návod na připojení k internetu najdete na stránce První kroky s terminálem.
1. Ukončete platební aplikaci PAYA pomocí tlačítka „Zavřít aplikaci“. Pokud máte starší verzi platební aplikace, pak se tlačítko nachází v pravém horním rohu obrazovky.
2. Přejděte na hlavní obrazovku.
3. Klikněte na ikonu Switchio Store.
4. Klikněte na ikonu Switchio Store, potom na tlačítko „Aktualizovat“. Tím zahájíte aktualizaci aplikace. Poté se pomocí šipky v levém horním rohu vraťte o krok zpět a pokračujte následujícím bodem. Pokud se aktualizace nezobrazí, pokračujte podle návodu na vyčištění paměti aplikace a poté se vraťte k tomuto bodu.
5. Klikněte na ikonu PAYA, potom na tlačítko „Aktualizovat“. Tím zahájíte aktualizaci aplikace. Pokud zde možnost aktualizace není, v terminálu již je nejnovější verze.
6. Po dokončení aktualizace aplikace se zobrazí možnosti pro odinstalování (Odinstalovat) a otevření aplikace (Otevřít). Klikněte na tlačítko „Otevřít“.
7. Aktualizace byla dokončena.