Co je platební brána
Platební brána umožňuje obchodníkům akceptovat online platby v e-shopu pomocí desítek platebních metod.
Výhody platební brány
- desítky platebních metod v jednom řešení
- vyšší počet dokončených a uhrazených objednávek na e-shopu
- větší komfort placení pro kupující
Platební metody
Platby kartou – nejběžnější platební metoda, kterou využívá přibližně 80 % zákazníků. Přijímáme platební karty Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro.
Apple Pay – platba pomocí karty virtualizované do Peněženky Apple. Služba se zobrazuje uživatelům Apple zařízení s prohlížečem Safari.
Google Pay – platba kartou uloženou v Peněžence Google. Zobrazuje se na kompatibilních zařízeních.
Bankovní převody – převody mezi bankovními účty bez nutnosti použití platební karty. Platební brána umožňuje PSD2 platby, online bankovní převody, QR platby i bankovní převody bez okamžitého potvrzení.
Odložené platby – zákazník e-shopu má možnost nakoupit ihned, zaplatit později. Odložení platby až o 30 dnů je bezúročné. E-shop získá prostředky ihned po nákupu.
Platby na tři splátky bez navýšení – zákazník si může rozložit platbu za nákup na tři měsíční splátky bez poplatku. E-shop obdrží celou částku okamžitě.
Splátkový prodej – zákazník si může zvolit počet a výši jednotlivých splátek podle podmínek poskytovatele. E-shop obdrží celou částku okamžitě.
Funkce platební brány
Měny a jazyky – platební brána přijímá 9 světových měn a může komunikovat ve 14 jazycích.
Expirace plateb – nastavte si dobu expirace platby tak, aby zákazník mohl dokončit platbu a zároveň nedošlo k blokaci zboží na skladě.
Inline platební brána – zobrazte si platební bránu v košíku či pomocí vyskakovacího okna nad e-shopem.
Opakované platby – využijete, pokud poskytujete předplatné či potřebujete strhávat poplatky za služby pravidelně z karty zákazníků.
Platební link – lze využít v situaci, kdy zákazník provede objednávku přes e-mail, telefon, chat nebo jiným způsobem mimo váš e-shop, a také v případě úpravy již proběhlé objednávky.
Předautorizace – použitelná v případě, kdy je potřeba zákazníkům „rezervovat“ částku před prodejem zboží či služeb.
Refundace – pokud zákazníci vrací či reklamují zboží v zákonné lhůtě, díky funkci refundace jednoduše vrátíte částku v plné nebo částečné výši.
Restart platby – snižuje počet nedokončených objednávek. Při nedokončení platby dostává zákazník automaticky možnost dalšího pokusu nebo výběru jiné platební metody.
Storno platby – duplicitní platbu můžete stornovat.
Urgence platby – nedokončenou platbu můžete zaurgovat e-mailem nebo v SMS, do kterých vložíte odkaz na ni.
Vlastní vzhled brány – vzhled platební brány si můžete nechat přizpůsobit vzhledu obchodu. Zdarma vám nastavíme logo či pozadí platební brány dle požadavků.
Zapamatování karty – když zákazník ve vašem obchodě alespoň jednou zaplatí kartou, dostane možnost uložit její údaje, aby je při dalších nákupech nemusel vyplňovat znovu.
Propojení na účetní systémy – spolupracujeme s účetními systémy, hladce do nich exportujete data o platbách.