Co je platební brána

      Co je platební brána


        Shrnutí článku

        Platební brána umožňuje obchodníkům akceptovat online platby v e-shopu pomocí desítek platebních metod.

        Výhody platební brány

        • desítky platebních metod v jednom řešení
        • vyšší počet dokončených a uhrazených objednávek na e-shopu
        • větší komfort placení pro kupující

        Platební metody

        Platby kartou – nejběžnější platební metoda, kterou využívá přibližně 80 % zákazníků. Přijímáme platební karty Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro.

        Apple Pay – platba pomocí karty virtualizované do Peněženky Apple. Služba se zobrazuje uživatelům Apple zařízení s prohlížečem Safari.

        Google Pay – platba kartou uloženou v Peněžence Google. Zobrazuje se na kompatibilních zařízeních.

        Bankovní převody – převody mezi bankovními účty bez nutnosti použití platební karty. Platební brána umožňuje PSD2 platby, online bankovní převody, QR platby i bankovní převody bez okamžitého potvrzení. 

        Odložené platby – zákazník e-shopu má možnost nakoupit ihned, zaplatit později. Odložení platby až o 30 dnů je bezúročné. E-shop získá prostředky ihned po nákupu.

        Platby na tři splátky bez navýšení – zákazník si může rozložit platbu za nákup na tři měsíční splátky bez poplatku. E-shop obdrží celou částku okamžitě.

        Splátkový prodej – zákazník si může zvolit počet a výši jednotlivých splátek podle podmínek poskytovatele. E-shop obdrží celou částku okamžitě.

        Funkce platební brány

        Měny a jazyky – platební brána přijímá 9 světových měn a může komunikovat ve 14 jazycích. 

        Expirace plateb – nastavte si dobu expirace platby tak, aby zákazník mohl dokončit platbu a zároveň nedošlo k blokaci zboží na skladě.

        Inline platební brána – zobrazte si platební bránu v košíku či pomocí vyskakovacího okna nad e-shopem.

        Opakované platby – využijete, pokud poskytujete předplatné či potřebujete strhávat poplatky za služby pravidelně z karty zákazníků.

        Platební link – lze využít v situaci, kdy zákazník provede objednávku přes e-mail, telefon, chat nebo jiným způsobem mimo váš e-shop, a také v případě úpravy již proběhlé objednávky.

        Předautorizace – použitelná v případě, kdy je potřeba zákazníkům „rezervovat“ částku před prodejem zboží či služeb.

        Refundace – pokud zákazníci vrací či reklamují zboží v zákonné lhůtě, díky funkci refundace jednoduše vrátíte částku v plné nebo částečné výši.

        Restart platby – snižuje počet nedokončených objednávek. Při nedokončení platby dostává zákazník automaticky možnost dalšího pokusu nebo výběru jiné platební metody.

        Storno platby – duplicitní platbu můžete stornovat.

        Urgence platby – nedokončenou platbu můžete zaurgovat e-mailem nebo v SMS, do kterých vložíte odkaz na ni.

        Vlastní vzhled brány – vzhled platební brány si můžete nechat přizpůsobit vzhledu obchodu. Zdarma vám nastavíme logo či pozadí platební brány dle požadavků.

        Zapamatování karty – když zákazník ve vašem obchodě alespoň jednou zaplatí kartou, dostane možnost uložit její údaje, aby je při dalších nákupech nemusel vyplňovat znovu.

        Propojení na účetní systémy – spolupracujeme s účetními systémy, hladce do nich exportujete data o platbách.



        Byl tento článek užitečný?

        Changing your password will log you out immediately. Use the new password to log back in.
        First name must have atleast 2 characters. Numbers and special characters are not allowed.
        Last name must have atleast 1 characters. Numbers and special characters are not allowed.
        Enter a valid email
        Enter a valid password
        Your profile has been successfully updated.