Ověření statusu terminálu
Ověření statusu terminálu
Shrnutí článku
Bylo pro vás toto shrnutí užitečné?
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu
Po připojení terminálu na Wi-Fi, LAN nebo prostřednictvím datové SIM se zobrazí indikátor připojení ve stavové liště na horní straně obrazovky.
Doporučujeme provést ověření statusu terminálu:
- Spusťte aplikaci Switchio Store – v ní se zobrazí ID terminálu (TID), pokud je terminál připojen na internet.
- Spusťte aplikaci Switchio Pay – zobrazí se ikona online, a pokud spouštíte terminál nebo aplikaci Switchio Pay poprvé, dokončí se inicializace.
- V nastavení aplikace Switchio Pay klikněte na Parametry serveru → Stáhnout konfiguraci.
Pokud je terminál připojen k internetu, dojde ke stažení konfigurace. Tento proces se zobrazuje v aplikaci Switchio Pay, po jeho dokončení terminál vytiskne potvrzení.
Pokud terminál k internetu připojen není, zobrazí se chybové hlášení a terminál chybovou hlášku také vytiskne.
Tento problém může mít několik příčin:
- výpadek na straně poskytovatele internetu
- blokace na úrovni zabezpečení sítě
- chybné nastavení routeru
- chyba na routeru
- datová SIM / tarif je vyčerpán, nebo je nastaveno agresivní FUP
- SIM karta je vadná
- SIM má nastaven PIN, tento nebyl zadán
- výpadek sítě mobilního operátora
Doporučené kroky:
- Kontaktujte podporu, která zjistí, jestli je terminál aktivní (je založen a má přiřazené klíče).
- Ověřte zadané heslo na Wi-Fi
- Restartujte terminál
- Restartujte router
- Vyměňte datovou SIM
- Zrušte na SIM kartě PIN
- Ověřte, zda je platný a aktivní datový tarif
- Připojte terminál na hotspot vytvořený mobilním telefonem
- Požádejte IT firmu spravující router o kontrolu nebo úpravu nastavení
- Vyměňte router
- Připojte terminál na jiný router
- Přepněte se na jinou síť Wi-Fi
- Zkontrolujte, případně vyměňte LAN kabel (konektor může být uvolněn na straně terminálu nebo routeru
- Proveďte kontrolu místní sítě (test IP adresy terminálu, ping, tracert, atd.)
Byl tento článek užitečný?