Zobrazení platebních metod
Svým klientům můžete nabídnout široký výběr platebních metod a způsob jejich zobrazení v e-shopu. Liší se mezi sebou pouze v několika málo ohledech, ale všechny mají za cíl úspěšné dokončení platby zákazníkem. Při nezdařilém pokusu o platbu či změně preferencí se může plátce kdykoliv vrátit na rozcestník a zvolit jinou platební metodu.
1) Kompletní výběr na platební bráně
Toto je standardní řešení. Výběr platební metody a případný výběr bankovní instituce probíhá výhradně na platební bráně. Zákazník neprovádí v košíku obchodu žádné nadbytečné kroky, čímž se zvyšuje úspěšnost dokončení platby.
2) Výběr platební metody v e-shopu, výběr banky na platební bráně
V prostředí e-shopu zákazník zvolí platební metodu z možností, které obchod nabízí. Toto nastavení je plně v gesci e-shopu. Po výběru platební metody je zákazník přesměrován na platební bránu, kde platbu, případně předtím vybere bankovního poskytovatele, u kterého chce provést bankovní převod.
3) Kompletní výběr metod v e-shopu
Rozcestník platebních možností i bankovních poskytovatelů je zobrazen v košíku obchodu. Po založení platby je zákazníkovi na platební bráně zobrazena pouze konkrétní vybraná metoda. Tato varianta vyžaduje technickou přípravu rozcestníku v e-shopu na straně obchodníka.