Ověření statusu terminálu

Ověření statusu terminálu


Po připojení terminálu na Wi-Fi, LAN nebo prostřednictvím datové SIM se zobrazí indikátor připojení ve stavové liště na horní straně obrazovky. 

Doporučujeme provést ověření statusu terminálu:

  • Spusťte aplikaci Switchio Store – v ní se zobrazí ID terminálu (TID), pokud je terminál připojen na internet.
  • Spusťte aplikaci Switchio Pay – zobrazí se ikona online, a pokud spouštíte terminál nebo aplikaci Switchio Pay poprvé, dokončí se inicializace.
  • V nastavení aplikace Switchio Pay klikněte na Parametry serveru → Stáhnout konfiguraci.

Pokud je terminál připojen k internetu, dojde ke stažení konfigurace. Tento proces se zobrazuje v aplikaci Switchio Pay, po jeho dokončení terminál vytiskne potvrzení.


Pokud terminál k internetu připojen není, zobrazí se chybové hlášení a terminál chybovou hlášku také vytiskne. 

Tento problém může mít několik příčin: 

  • výpadek na straně poskytovatele internetu
  • blokace na úrovni zabezpečení sítě
  • chybné nastavení routeru
  • chyba na routeru
  • datová SIM / tarif je vyčerpán, nebo je nastaveno agresivní FUP
  • SIM karta je vadná
  • SIM má nastaven PIN, tento nebyl zadán
  • výpadek sítě mobilního operátora


Doporučené kroky:

  1. Kontaktujte podporu, která zjistí, jestli je terminál aktivní (je založen a má přiřazené klíče). 
  2. Ověřte zadané heslo na Wi-Fi
  3. Restartujte terminál
  4. Restartujte router
  5. Vyměňte datovou SIM
  6. Zrušte na SIM kartě PIN
  7. Ověřte, zda je platný a aktivní datový tarif
  8. Připojte terminál na hotspot vytvořený mobilním telefonem
  9. Požádejte IT firmu spravující router o kontrolu nebo úpravu nastavení
  10. Vyměňte router
  11. Připojte terminál na jiný router
  12. Přepněte se na jinou síť Wi-Fi
  13. Zkontrolujte, případně vyměňte LAN kabel (konektor může být uvolněn na straně terminálu nebo routeru
  14. Proveďte kontrolu místní sítě (test IP adresy terminálu, ping, tracert, atd.) 

Byl tento článek užitečný?