Spropitné
1. V menu vyberte položku „Platba“.
2. Zadejte sumu, kterou má zákazník zaplatit bez spropitného.
3. Pokud je funkce spropitného aktivní, zadáte v dalším kroku celkovou částku, kterou vám zákazník zaplatí. Původní zadanou sumu v tomto kroku navýšíte o spropitné. Například má-li váš zákazník platit 85 Kč za nákup, ale při placení vám sdělí, že máte platbu zaokrouhlit na 100 Kč, zadáte v druhém kroku výši platby 100 Kč. Na dvou spodních řádcích pak vidíte celkovou sumu rozdělenou na spropitné a hodnotu nákupu.
4. Potvrďte částku stiskem tlačítka „Zaplatit“.
Spropitné v procentech
Zákaznická podpora vám může aktivovat funkci spropitného buď formou celé částky, jak je ukázáno výše, nebo v procentech. V tom případě můžete zákazníkovi při placení nabídnout možnost nechat spropitné ve výši 5 %, 10 % nebo 15 %, případně 10 %, 15 % nebo 20 %. Po zvolení příslušné procentuální hodnoty se na terminálu zobrazí i celková výše platby včetně spropitného.