Storno
Storno
Shrnutí článku
Bylo pro vás toto shrnutí užitečné?
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu
Pomocí funkce „Storno“ zrušíte poslední transakci, která byla na terminálu dokončena.
Storno se provádí například v následujících situacích:
- Obsluha zadala chybnou částku platby.
- Podpis na dokladu nesouhlasí s podpisem na zadní straně platební karty.
- Držitel platební karty si koupi rozmyslel a požádal o zrušení platby
1. Vyberte v menu aplikace položku „Storno“
2. Zkontrolujte údaje zobrazené na displeji a pro potvrzení stiskněte „ANO“.
3. Po potvrzení se platební terminál spojí s autorizačním centrem a uskuteční transakci.
4. Po přijetí odpovědi z autorizačního serveru zobrazí výsledek a současně vytiskne potvrzení o transakci pro obchodníka. Pro tisk potvrzení o transakci pro zákazníka stiskněte tlačítko „Tisk“.
Byl tento článek užitečný?