Co je platební brána

Co je platební brána


Shrnutí článku

Platební brána umožňuje obchodníkům akceptovat online platby v e-shopu pomocí desítek platebních metod.  

Výhody platební brány

  • desítky platebních metod v jednom řešení
  • vyšší počet dokončených a uhrazených objednávek na e-shopu
  • větší komfort placení pro kupující

Platební metody

Platby kartou – nejběžnější platební metoda, kterou využívá přibližně 80 % zákazníků. Přijímáme platební karty Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro.

Apple Pay – platba pomocí karty virtualizované do Peněženky Apple. Služba se zobrazuje uživatelům Apple zařízení s prohlížečem Safari.

Google Pay – platba kartou uloženou v Peněžence Google. Zobrazuje se na kompatibilních zařízeních.

Bankovní převody – převody mezi bankovními účty bez nutnosti použití platební karty. Platební brána umožňuje PSD2 platby, online bankovní převody, QR platby i bankovní převody bez okamžitého potvrzení. 

Odložené platby – zákazník e-shopu má možnost nakoupit ihned, zaplatit později. Odložení platby až o 30 dnů je bezúročné. E-shop získá prostředky ihned po nákupu.

Platby na tři splátky bez navýšení – zákazník si může rozložit platbu za nákup na tři měsíční splátky bez poplatku. E-shop obdrží celou částku okamžitě.

Splátkový prodej – zákazník si může zvolit počet a výši jednotlivých splátek podle podmínek poskytovatele. E-shop obdrží celou částku okamžitě.

Funkce platební brány

Měny a jazyky – platební brána přijímá 9 světových měn a může komunikovat ve 14 jazycích. 

Expirace plateb – nastavte si dobu expirace platby tak, aby zákazník mohl dokončit platbu a zároveň nedošlo k blokaci zboží na skladě.

Inline platební brána – zobrazte si platební bránu v košíku či pomocí vyskakovacího okna nad e-shopem.

Opakované platby – využijete, pokud poskytujete předplatné či potřebujete strhávat poplatky za služby pravidelně z karty zákazníků.

Platební link – lze využít v situaci, kdy zákazník provede objednávku přes e-mail, telefon, chat nebo jiným způsobem mimo váš e-shop, a také v případě úpravy již proběhlé objednávky.

Předautorizace – použitelná v případě, kdy je potřeba zákazníkům „rezervovat“ částku před prodejem zboží či služeb.

Refundace – pokud zákazníci vrací či reklamují zboží v zákonné lhůtě, díky funkci refundace jednoduše vrátíte částku v plné nebo částečné výši.

Restart platby – snižuje počet nedokončených objednávek. Při nedokončení platby dostává zákazník automaticky možnost dalšího pokusu nebo výběru jiné platební metody.

Storno platby – duplicitní platbu můžete stornovat.

Urgence platby – nedokončenou platbu můžete zaurgovat e-mailem nebo v SMS, do kterých vložíte odkaz na ni.

Vlastní vzhled brány – vzhled platební brány si můžete nechat přizpůsobit vzhledu obchodu. Zdarma vám nastavíme logo či pozadí platební brány dle požadavků.

Zapamatování karty – když zákazník ve vašem obchodě alespoň jednou zaplatí kartou, dostane možnost uložit její údaje, aby je při dalších nákupech nemusel vyplňovat znovu.

Propojení na účetní systémy – spolupracujeme s účetními systémy, hladce do nich exportujete data o platbách.



Byl tento článek užitečný?

Changing your password will log you out immediately. Use the new password to log back in.
First name must have atleast 2 characters. Numbers and special characters are not allowed.
Last name must have atleast 1 characters. Numbers and special characters are not allowed.
Enter a valid email
Enter a valid password
Your profile has been successfully updated.