Účtenka

      Účtenka


        Shrnutí článku

        Terminály nabízí možnost tisknout účtenku bez ohledu na to, zda je terminál připojen na pokladní systém.

        Aktivace funkce

        Terminály jsou standardně dodávány se zapnutou funkcí tisku účtenky pro obchodníka i zákazníka. Pokud chcete nastavení změnit (viz níže), kontaktujte naši zákaznickou podporu.

        Většina terminálů nainstaluje novou funkci automaticky během následujících 30 minut od její aktivace zákaznickou podporou.

        Pokud se tak nestane, proveďte stažení nové konfigurace terminálu ručně podle postupu zde.

        Druhy účtenky

        Na terminálu lze nastavit jednu z následujících možností tisku:

        • tisk účtenky jen pro obchodníka

        • tisk účtenky jen pro zákazníka

        • tisk účtenky pro obchodníka i zákazníka

        Tisk účtenky na terminálu je také možné zcela vypnout.

        Ukázka účtenky pro zákazníka

        Ukázka účtenky pro obchodníka

        Tisk účtenky

        Postup

        1. Proveďte platbu na terminálu.

        2. Po dokončení platby terminál pokračuje automaticky v tisku účtenky:

          • V případě tisku účtenky pouze pro obchodníka vytiskne terminál účtenku rovnou automaticky.

          • V případě tisku účtenky pouze pro zákazníka nabídne terminál možnost účtenku vytisknout, obchodník musí tisk potvrdit nebo zamítnout (viz obrázek níže).

          • V případě účtenky pro obchodníka i zákazníka tiskne terminál nejprve automaticky účtenku pro obchodníka a následně nabídne možnost vytisknout i účtenku pro zákazníka. Obchodník musí tisk účtenky po zákazníka potvrdit nebo zamítnout (viz obrázek níže).

        V případě, že máte na terminálu zapnutou funkci spropitného, vytiskne se na obou účtenkách také jeho výše (pokud bylo zadáno).  

        Ukázka tisku účtenky pro zákazníka

        Dodatečný tisk účtenky

        Pokud chcete vytisknout dodatečně kopii účtenky k již proběhlé platbě, můžete tak provést v Historii transakcí.

        Platby v Historii transakcí jsou dostupné pouze do provedení uzávěrky na terminálu. Po jejím proveden jsou platby z paměti terminálu smazány a není možné je zde dohledat, dotisknout k nim účtenku ani je stornovat. Uzávěrka je prováděna automaticky každé pondělí mezi 2.00 a 4.00 ráno nebo ji můžete provést kdykoli ručně. U terminálů propojených s pokladním systémem se řídí uzávěrka podle nastavení v pokladním systému (více o uzávěrce).

        Postup

        1. V aplikaci Switchio Pay přejděte do Dashboardu.

        2. Klikněte na ikonu Historie transakcí.

        3. V záložce Platby vyberte konkrétní platbu.

        4. Klikněte na tlačítko Vytisknout stvrzenku.

          • V případě, že máte zapnutý tisk účtenky pro zákazníka i pro obchodníka, zvolte, kterou účtenku chcete vytisknout.

        Ukázka dodatečného tisku účtenky

        Ukázka dodatečného tisku účtenky pro zákazníka nebo obchodníka


        Byl tento článek užitečný?

        Changing your password will log you out immediately. Use the new password to log back in.
        First name must have atleast 2 characters. Numbers and special characters are not allowed.
        Last name must have atleast 1 characters. Numbers and special characters are not allowed.
        Enter a valid email
        Enter a valid password
        Your profile has been successfully updated.