Storno
-
Vytisknout
-
Tmavý režimSvětlý režim
-
Pdf
Storno
-
Vytisknout
-
Tmavý režimSvětlý režim
-
Pdf
Pomocí funkce „Storno“ zrušíte poslední úspěšně provedenou transakci, která byla na terminálu provedena.
Storno se provádí, když nastanou následující situace:
- Obsluha zadala chybnou částku platby.
- Nesouhlasí-li podpis na Dokladu s podpisem na zadní straně Platební karty.
- Na základě žádosti Držitele Platební karty, který si koupi rozmyslel
1. Vyberte v menu aplikace položku "Storno"
2. Zkontrolujte údaje zobrazené na displeji a pro potvrzení stiskněte “ANO”.
3. Po potvrzení se platební terminál spojí s autorizačním centrem a uskuteční transakci.
4. Po přijetí odpovědi z autorizačního serveru zobrazí výsledek a současně vytiskne potvrzenku o transakci pro obchodníka. Pro tisk potvrzenky o transakci pro zákazníka stiskněte tlačítko “Tisk”.
Byl tento článek užitečný?