Jak získat platební bránu

      Jak získat platební bránu


        Shrnutí článku

        Je to rychlé a snadné – stačí udělat tři jednoduché kroky:

        1. Odeslat poptávku

        Máte zájem o platební bránu? Vyplňte formulář na našem webu, ozveme se vám a projdeme spolu vše potřebné k elektronickému podpisu smlouvy.

        2. Uzavřít smlouvu

        Údaje potřebné k uzavření smlouvy 

        • název společnosti
        • IČO
        • adresa (ulice, číslo domu, PSČ, město, stát)
        • kontaktní údaje (e-mail a telefonní číslo)
        • číslo běžného účtu, kam budeme převádět peněžní prostředky
        • váš předmět podnikání (jaké zboží nebo služby prodáváte)
        • webovou adresu (URL) obchodu či název a adresu provozovny
        • jméno (název firmy) developera, který váš e-shop vyvíjí

        Náležitosti e-shopu

        Údaje, které je třeba uvést na stránkách e-shopu, aby mohla být brána spuštěna do ostrého provozu:

        • název společnosti provozovatele stránek, který se shoduje s názvem ve smlouvě
        • kontaktní údaje: e-mail a telefon na provozovatele
        • informace o produktu: popis, cena zboží či služeb
        • všeobecné obchodní podmínky
        • reklamační podmínky (podmínky vrácení zboží, peněz)
        • dodací a platební podmínky
        • informace o ochraně osobních údajů
        • stránky musí být zabezpečeny protokolem HTTPS
        Vzorové dokumenty
        Pokud si nejste jistí, jak připravit některé z výše uvedených dokumentů, doporučujeme prostudovat vzorové dokumenty, které připravila Asociace pro elektronickou komerci, nebo vzorové dokumenty, které nabízí e-shopové platformy, například Shoptet nebo OxyShop.

        Uzavření smlouvy online

        Pro spuštění platebních služeb vás budeme žádat o následující doklady nebo informace:

        • sken 2 dokladů totožnosti (občanský průkaz a 1 další doklad)
        • doklad o vlastnictví účtu, kam budeme převádět peněžní prostředky 
        • provedení identifikační platby z účtu, kam budeme převádět peněžní prostředky
          • Tato platba ve výši 1 Kč/0,1 EUR je klientovi po zaplacení automaticky vrácena na účet. 
        • uvedení skutečného majitele společnosti
        • prohlášení o zemi původu podnikání
        Platební instituce
        Společnost Comgate a.s. je platební instituce, která poskytuje služby na základě licence České národní banky a podléhá zvláštní regulaci ze zákona 370/2017 Sb. o platebním styku a zákona č. 253/2008 Sb. o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu. Proto máme povinnost ověřovat totožnost osob, kterým poskytujeme platební služby.

        Vzorové smluvní dokumenty najdete zde. Po ověření všech údajů vám smlouvu zašleme e-mailem. 

        Pokud chcete uzavřít smlouvu jinak než online, kontaktujte naši zákaznickou podporu


        3. Propojit platební bránu s prostředím e-shopu

        Poté, co odsouhlasíte smlouvu, je možné zahájit proces propojení platební brány s prostředím e-shopu. 

        Podporujeme komerční i open-source platformy, napojit lze i vlastní řešení na míru. Návody najdete níže:


        Byl tento článek užitečný?

        Changing your password will log you out immediately. Use the new password to log back in.
        First name must have atleast 2 characters. Numbers and special characters are not allowed.
        Last name must have atleast 1 characters. Numbers and special characters are not allowed.
        Enter a valid email
        Enter a valid password
        Your profile has been successfully updated.