Jak získat platební bránu
Je to rychlé a snadné – stačí udělat tři jednoduché kroky:
1. Odeslat poptávku
Máte zájem o platební bránu? Vyplňte formulář na našem webu, ozveme se vám a projdeme spolu vše potřebné k elektronickému podpisu smlouvy.
2. Uzavřít smlouvu
Údaje potřebné k uzavření smlouvy
název společnosti
IČO
adresa (ulice, číslo domu, PSČ, město, stát)
kontaktní údaje (e-mail a telefonní číslo)
číslo běžného účtu, kam budeme převádět peněžní prostředky
váš předmět podnikání (jaké zboží nebo služby prodáváte)
webovou adresu (URL) obchodu či název a adresu provozovny
jméno (název firmy) developera, který váš e-shop vyvíjí
Náležitosti e-shopu
Údaje, které je třeba uvést na stránkách e-shopu, aby mohla být brána spuštěna do ostrého provozu:
- název společnosti provozovatele stránek, který se shoduje s názvem ve smlouvě
- kontaktní údaje: e-mail a telefon na provozovatele
- informace o produktu: popis, cena zboží či služeb
- všeobecné obchodní podmínky
- reklamační podmínky (podmínky vrácení zboží, peněz)
- dodací a platební podmínky
- informace o ochraně osobních údajů
- stránky musí být zabezpečeny protokolem HTTPS
Vzorové dokumenty
Pokud si nejste jistí, jak připravit některé z výše uvedených dokumentů, doporučujeme prostudovat vzorové dokumenty, které připravila Asociace pro elektronickou komerci, nebo vzorové dokumenty, které nabízí e-shopové platformy, například Shoptet nebo Upgates.
Uzavření smlouvy online
Pro spuštění platebních služeb vás budeme žádat o následující doklady nebo informace:
sken 2 dokladů totožnosti (občanský průkaz a 1 další doklad)
doklad o vlastnictví účtu, kam budeme převádět peněžní prostředky
provedení identifikační platby z účtu, kam budeme převádět peněžní prostředky
Tato platba ve výši 1 Kč/0,1 EUR je klientovi po zaplacení automaticky vrácena na účet.
uvedení skutečného majitele společnosti
prohlášení o zemi původu
Platební instituce
Společnost Comgate a.s. je platební instituce, která poskytuje služby na základě licence České národní banky a podléhá zvláštní regulaci ze zákona 370/2017 Sb. o platebním styku a zákona č. 253/2008 Sb. o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu. Proto máme povinnost ověřovat totožnost osob, kterým poskytujeme platební služby.
Vzorové smluvní dokumenty najdete zde. Po ověření všech údajů vám smlouvu zašleme e-mailem.
Pokud chcete uzavřít smlouvu jinak než online, kontaktujte naši zákaznickou podporu.
3. Propojit platební bránu s prostředím e-shopu
Poté, co odsouhlasíte smlouvu, je možné zahájit proces propojení platební brány s prostředím e-shopu.
Podporujeme komerční i open-source platformy, napojit lze i vlastní řešení na míru. Návody najdete níže: