E-mailové notifikace pro obchodníka
    • Pdf

    E-mailové notifikace pro obchodníka

    • Pdf

    Shrnutí článku

    E-mailové notifikace jsou zprávy pro obchodníka, které ho informují o platbách, vyúčtování, pohledávkách či případných chybách na platební bráně.

    Stav platby

    U každé iniciované platby je obchodníkovi zaslána informace o jejím stavu. U úspěšných transakcí je stav platby Potvrzeno. V případě, že transakce neproběhne, např. z důvodu expirace platby na platební bráně, je označena jako Zrušeno.


    Podrobnosti o zprávě

    Odesílatel

    payments@comgate.cz

    Příjemce

    e-mail obchodníka

    Předmět e-mailu

    Platba - www.urlobchodu.cz - Potvrzeno

    Příloha e-mailu

    Bez příloh

    E-mailovou adresu, na kterou budou tato oznámení zasílána, můžete nastavit v Klientském portálu > záložka Integrace > Kontaktní údaje > e-mail pro informace o jednotlivých platbách.

    Není-li e-mailová adresa vyplněna, zasílání zpráv je vypnuto.

    Refundace platby

    U každé zadané refundace je obchodníkovi zaslána informace s detaily o dané refundaci.

    Podrobnosti o zprávě

    Odesílatel

    payments@comgate.cz

    Příjemce

    e-mail obchodníka

    Předmět e-mailu

    Platba - www.urlobchodu.cz - Refundace

    Příloha e-mailu

    Bez příloh

    E-mailovou adresu, na kterou budou tato oznámení zasílána, můžete nastavit v Klientském portálu > záložka Integrace > Kontaktní údaje > e-mail pro informace o jednotlivých platbách.

    Není-li e-mailová adresa vyplněna, zasílání zpráv je vypnuto.

    Hromadné výpisy plateb

    Na vaši e-mailovou adresu zasíláme zprávy s denním a měsíčním vyúčtováním.

    E-mailovou adresu, na kterou mají být výpisy zasílány, nastavíte v Klientském portálu > záložka Integrace > Kontaktní údaje > E-mail pro hromadné výpisy plateb.

    Zasílání těchto zpráv není možné vypnout.

    Detailní informace o výpisech naleznete v samostatném článku.

    Pohledávky

    Pokud vznikne na vašem účtu z jakéhokoli důvodu pohledávka, bude vám zaslána zpráva s výší částky a pokyny k úhradě.

    E-mailovou adresu, na kterou budou tato oznámení zasílána, může změnit na vaši žádost zákaznická podpora. Nelze ji změnit v Klientském portálu.

    Hlášení o chybě

    Při zasílání požadavků na platební bránu se můžete setkat s chybovými hláškami, které platební brána vrací. Informace o těchto chybách obdrží obchodník na svou e-mailovou adresu. Pokud nastane více totožných chyb, jsou seskupeny do jedné notifikační zprávy.

    Přehled všech chybových hlášek s vysvětlením naleznete zde, nebo přímo v technické dokumentaci.

    Hlaseni%20o%20chybach%201

    Podrobnosti o zprávě

    Odesílatel

    platby-podpora@comgate.cz

    Příjemce

    e-mail obchodníka

    Předmět e-mailu

    Platba - www.urlobchodu.cz - Potvrzeno

    Příloha e-mailu

    Bez příloh

    Nastavení e-mailové adresy, na kterou má být chybová zpráva zaslána, provedete v Klientském portálu > záložka Integrace > Kontaktní údaje > e-mail pro zasílání chyb v propojení eshopu.

    Hlaseni%20o%20chybach

    Zasílání těchto zpráv není možné vypnout.


    Byl tento článek užitečný?

    Changing your password will log you out immediately. Use the new password to log back in.
    First name must have atleast 2 characters. Numbers and special characters are not allowed.
    Last name must have atleast 1 characters. Numbers and special characters are not allowed.
    Enter a valid email
    Enter a valid password
    Your profile has been successfully updated.