- Pdf
E-mailové notifikace pro obchodníka
- Pdf
E-mailové notifikace jsou zprávy pro obchodníka, které ho informují o platbách, vyúčtování, pohledávkách či případných chybách na platební bráně.
Stav platby
U každé iniciované platby je obchodníkovi zaslána informace o jejím stavu. U úspěšných transakcí je stav platby Potvrzeno. V případě, že transakce neproběhne, např. z důvodu expirace platby na platební bráně, je označena jako Zrušeno.
Podrobnosti o zprávě
Odesílatel | payments@comgate.cz |
Příjemce | e-mail obchodníka |
Předmět e-mailu | Platba - www.urlobchodu.cz - Potvrzeno |
Příloha e-mailu | Bez příloh |
E-mailovou adresu, na kterou budou tato oznámení zasílána, můžete nastavit v Klientském portálu > záložka Integrace > Kontaktní údaje > e-mail pro informace o jednotlivých platbách.
Není-li e-mailová adresa vyplněna, zasílání zpráv je vypnuto.
Refundace platby
U každé zadané refundace je obchodníkovi zaslána informace s detaily o dané refundaci.
Podrobnosti o zprávě
Odesílatel | payments@comgate.cz |
Příjemce | e-mail obchodníka |
Předmět e-mailu | Platba - www.urlobchodu.cz - Refundace |
Příloha e-mailu | Bez příloh |
E-mailovou adresu, na kterou budou tato oznámení zasílána, můžete nastavit v Klientském portálu > záložka Integrace > Kontaktní údaje > e-mail pro informace o jednotlivých platbách.
Není-li e-mailová adresa vyplněna, zasílání zpráv je vypnuto.
Hromadné výpisy plateb
Na vaši e-mailovou adresu zasíláme zprávy s denním a měsíčním vyúčtováním.
E-mailovou adresu, na kterou mají být výpisy zasílány, nastavíte v Klientském portálu > záložka Integrace > Kontaktní údaje > E-mail pro hromadné výpisy plateb.
Zasílání těchto zpráv není možné vypnout.
Detailní informace o výpisech naleznete v samostatném článku.
Pohledávky
Pokud vznikne na vašem účtu z jakéhokoli důvodu pohledávka, bude vám zaslána zpráva s výší částky a pokyny k úhradě.
E-mailovou adresu, na kterou budou tato oznámení zasílána, může změnit na vaši žádost zákaznická podpora. Nelze ji změnit v Klientském portálu.
Hlášení o chybě
Při zasílání požadavků na platební bránu se můžete setkat s chybovými hláškami, které platební brána vrací. Informace o těchto chybách obdrží obchodník na svou e-mailovou adresu. Pokud nastane více totožných chyb, jsou seskupeny do jedné notifikační zprávy.
Přehled všech chybových hlášek s vysvětlením naleznete zde, nebo přímo v technické dokumentaci.
Podrobnosti o zprávě
Odesílatel | platby-podpora@comgate.cz |
Příjemce | e-mail obchodníka |
Předmět e-mailu | Platba - www.urlobchodu.cz - Potvrzeno |
Příloha e-mailu | Bez příloh |
Nastavení e-mailové adresy, na kterou má být chybová zpráva zaslána, provedete v Klientském portálu > záložka Integrace > Kontaktní údaje > e-mail pro zasílání chyb v propojení eshopu.
Zasílání těchto zpráv není možné vypnout.