Zapamatování karty

Zapamatování karty


Jedná se o platby, kdy váš zákazník s každým druhým a dalším nákupem již nemusí opisovat karetní data do platební brány. Zapamatování karetních dat je vhodné nabídnout v případě, že u vás zákazník pravidelně nakupuje. 

Čas a výše nákupu je variabilní. Funkci je vhodné nabídnout u prodeje potravin, kosmetiky, kurzů, školení, e-booků a jiných výukových materiálů apod.

Platba z pohledu plátce

Zákazník před úhradou v e-shopu odsouhlasí, že si můžete zapamatovat (uložit) jeho kartu. Následně provede první platbu obvyklým způsobem, kdy vyplní veškerá data o své platební kartě do platební brány. S každým dalším nákupem již má na e-shopu zapamatovanou kartu a pouze klikne na tlačítko "Zaplatit". K přesměrování na platební bránu již  nedochází.

Aktivace funkce

V prvním kroku provedete evidenci svého zákazníka. To uděláte pomocí registrace, kdy se k vám zákazník bude přihlašovat pomocí jména a hesla. Uložení karetních dat podléhá požadavkům karetních asociací VISA a Mastercard, je tak třeba před první platbou získat souhlas od zákazníka s uložením karetních dat. Zde doporučujeme vytvořit checkbox pro potvrzení souhlasu. Pro uložení karty je potřeba z vaší strany provést drobné úpravy v integraci. Bližší informace naleznete v naší API dokumentaci. Funkce zapamatování karty se týká metody platby kartou.

Tato funkcionalita je dostupná na vyžádání. V případě zájmu, kontaktujte naši zákaznickou podporu.



Byl tento článek užitečný?